zondag 12 april 2015

Vreselijke opdracht

Sinds mijn vakantie in februari word ik via twitter en email gecontroleerd door Misstress Y. Zij stuurt mij opdrachten, zij heeft regels voor mij opgesteld; ik moet gehoorzamen aan die regels en alle opdrachten onvoorwaardelijk uitvoeren. Sommige van die regels zijn niet eens vervelend, andere zijn minder prettig, soms pijnlijk; bijvoorbeeld dat ik in het weekeinde altijd een cockcage moet dragen, dat ik op werkdagen altijd kanten slipjes moet dragen, dat ik dagelijks mijn kont met een dildo moet neuken en mijn pikje met een dilator moet penetreren, dat ik mijn tepels met klemmen en mijn balzak met knijpers moet pijnigen.
Iedere ochtend kniel ik voor Misstress Y, 30 minuten op handen en knieën; eerbiedig en onderdanig. Iedere ochtend beloof is Mistress Y dat ik voortdurend aan haar zal denken, alles zal doen om haar tevreden te stellen, altijd eerlijk te vertellen als ik me niet precies aan haar regels heb gehouden en om straf te vragen als ik ongehoorzaam ben geweest.

Het is zondag en mijn pikje zit sinds vrijdagmiddag, 16u00 keurig opgesloten in de cockcage. Zoals altijd ben ik veel te vroeg wakker. Maar dat geeft niet, het geeft mij alle tijd om mijn verplichte oefeningen te doen. Na die oefeningen, op handen en knieën, met klemmen en knijpers open ik twitter om Misstress Y goedemorgen te wensen, open ik mijn mailbox om te zien of er nog post voor mij is. En er is post, tot mijn verbazing en grote blijdschap; een mail van Misstress Y.
"subje. ik heb je ooit een foto van mijn hand gestuurd, via DM. zet die foto op je scherm, prent mijn hand in je hoofd. bedenk hoe graag je je zou willen aftrekken, hoe graag je zou willen klaarkomen terwijl je naar mijn hand kijkt. stuur me je verslag en zorg ervoor dat ik tevreden ben met jouw inktspatten!"
OMG, wat een vreselijke opdracht. Ik zit naakt aan de keukentafel, met een collar om mijn hals, met de cockcage om mijn pikje en mijn ballen, met klemmen op mijn tepels. Ik laat de opdracht op mij inwerken.
Aftrekken? De laatste keer dat ik me heb afgetrokken, dat ik ben klaargekomen is inmiddels zo´n vier weken geleden. Toen moest ik naar een plaatje kijken, van een sub die aangelijnd knielde aan de voeten van een Domina. Dat was ook een opdracht van Misstress Y. Toen had ik geen cage om, toen kon ik, toen moest ik klaarkomen. Nu kan ik wel mijn balzak pijnigen met knijpers of met een raderwieltje, maar mijn pikje kan ik niet aanraken, mijn pikje zit veilig in de cockcage.
De foto van de hand van Misstress Y. Het is een mooie hand, een krachtige hand met roodgelakte nagels. Ik kan me goed voorstellen hoe die hand aan mijn riem trekt, hoe die hand mij een tik in mijn gezicht geeft, hoe die hand de zweep hanteert om mij een pak slaag te geven. Ik wil die hand, de hand van Mistress Y graag gehoorzamen!
De hand van Misstress Y is zo mooi, zo waanzinnig mooi! Kijkend naar die prachtige hand bollen mijn ballen op in mijn afgeknelde zak, raakt mijn stijve pik klem in de cage. Volstrekt overbodig, omdat mijn pikje opgesloten zit, druipt er voorvocht uit mijn urinebuis, uit de cage, op de plavuizen. Ik lik die vloertegels snel schoon, omdat ik weet dat Misstress Y niet van rotzooi op de plavuizen houdt.
Ik kijk naar de hand, de hand van de Allerliefste Misstress Y. Haar hand, die lieve hand, die mooie hand windt mij op!
Ik zou me willen aftrekken, onderdanig aan die prachtige hand. Gehoorzaam aftrekken, nederig aftrekken, omdat ik die hand wil dienen. Maar mijn pikje is opgesloten, in de cockcage. Dus al wil ik nog zo graag, ik kan me niet aftrekken en dus kan ik niet klaarkomen.
Ik schaam mij diep!
Misstress Y wil dat ik klaarkom, kijkend naar haar hand, dat ik een orgasme beleef, ter ere van haar hand.
En ik weiger weer eens klaar te komen, verschuil me achter mijn cockcage.

Het is zondag en ik kijk naar de foto van de hand van Misstress Y. De allerlmooiste hand van de Allerliefste Domina.
Ik wil me zo graag aftrekken, ik wil zo graag klaarkomen voor die hand, de hand van Misstress Y.
Misstress Y mag mij pijnigen, ze mag mij vernederen, ik zal haar altijd gehoorzamen en nederig dienen, als ik maar mag klaarkomen voor haar hand.
Maar ik kom niet klaar. Ik kan niet klaarkomen vanwege de cockcage. Ik mag niet klaarkomen want ik ben niet haar sub, Misstress Y is niet mijn Domina. Zij controleert mij, mijn doen en laten. En in dit specifieke geval controleert zij mijn laten, controleert zij dat ik géén orgasme geniet, dat ik niet klaarkom, dat ik me niet aftrek.
En omdat ik niet kan klaarkomen voor Misstress Y, kniel ik voor haar, dankbaar en onderdanig.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten