zondag 8 november 2015

Weekeinde - deel 1

Zodra de voordeur achter mij in het slot is gevallen, beveelt Charlotte mij me uit te kleden. En niet veel later sta ik handen en knieën naakt ik de gang. Charlotte doe mij mijn collar om en trekt mij aangelijnd, achter haar aan de woonkamer in. Daar conttroleert ze of ik een buttplug in mijn kont heb en bevestigt zij klemmen aan mijn zak.
Ik moet in de hoek, op handen en knieën, mijn gezicht naar de hoek gericht. Ik moet zwijgen en geduldig wachten op wat gaat komen.
Charlotte drinkt thee, Charlotte leest een tijdschrift, Charlotte belt met een vriendin, Charlotte post een foto op Facebook, Charlotte tweet wat op Twitter, Charlotte snoept een bonbon.
Dan staat ze op, loopt naar mij toe en slaat mij hard met de zweep, op mijn rug en op mijn billen.
"Ik ga boodschappen doen en jij blijft staan waar je staat! Begrepen?"
Ik geef geen antwoord. Charlotte heeft mij geleerd te zwijgen, want wie zwijgt stemt toe. De laatste keer dat ik wel antwoord heb gegeven, heb ik een hele dag met klemmen op mijn tong moeten rondlopen en dat was geen pleziertje.
En ik blijf ook braaf in de hoek staan, omdat ik niet weet hoelang het duurt aleer Charlotte weer aanwezig is. Soms komt ze meerdere keren terug in de woonkamer, voordat ze echt vertrekt. Ik wil er niet op betrapt worden dat ik ongehoorzaam ben, want ik vrees de straffen van Charlotte.
"Zo! Het duurde wat langer! Ik kwam Roos en Jessica tegen, dus we hebben samen een hapje gegeten. Lekker, hoor. Nu moet jij natuurlijk ook nog iets eten. Helemaal geen zin in, om iets voor jou te koken. Ik maak wel wat makkelijks. Water en brood"

Op zaterdagochtend slaat Charlotte mij wakker met haar zweep.
"Op je knieën! Aftrekken en klaarkomen!"
Ik gehoorzaam onmiddellijk, ik trek me af terwijl ik op mijn knieën sta en ik kom klaar, kom klaar voor Charlotte.
"En oplikken!"
Na het ontbijt vertrekt Charlotte voor een dagje uit met vriendinnen. Op de ontbijttafel ligt de lijst met klussen die ik geacht wordt uit te voeren tijdens Charlotte´s afwezigheid: bed verschonen, stofzuigen, wassen en strijken, badkamer en toilet poetsen, ramen zemen en wat dies meer zij.
"Waarom staat mijn eten nog niet klaar?", gilt Charlotte als zij thuiskomt van haar dagje uit. Ze slaat mij met de vlakke hand in mijn gezicht en jaagt mij de keuken in.
Na het eten, na de afwas, nadat ik koffie heb geserveerd, moet ik de voeten van Charlotte likken, ook haar voetzolen en haar tenen, daarna haar enkels en kuiten.
"Kijk, ik heb krokodillenklemmetjes gekocht! Die zet ik nu op je zak en op je tepels. En daarna ga je mij likken, mij klaarlikken. Ik wil klaarkomen, heerlijk klaarkomen!"
´s Nachts als Charlotte slaapt, moet ik schrijven, opschrijven wat ik voel als Charlotte mij vernedert en pijnigt.
 En als Charlotte tevreden is met mijn verslag, mag ik dat misschien ook op mijn blog plaatsen.

Dus: wordt vervolgd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten