woensdag 24 september 2014

De Zaaddonor

Renate en ik zijn vandaag twintig jaar getrouwd.
Ik herinner mij de trouwdag nog goed, als de dag van gisteren. Iedereen was er! Haar familie, mijn familie en onze vrienden. Het werd een heerlijk feest, met veel champagne, lekker eten, dansen tot diep in de nacht en zoete, zwoele kussen, hartstochtelijke zoenen.
De volgende dag, aan het strand van Bonaire, deelde Renate mij mee dat ze gestopt was met de pil. Ze wilde een kind, ze wilde kinderen.
"Jij neukt mij voortaan twee keer per dag, om mij zwanger te maken, tot ik zwanger ben. En als ik zwanger ben, krijg jij een orgasmeverbod!"
Ik was geschokt.
De mooie, prachtige, leuke, lieve Renate wilde mijn zaad, wilde zwanger worden. Het voelde alsof ze alleen zaad wilde en geen liefde.
Het voelde niet alleen zo, het was ook zo. Vanaf onze trouwdag mocht ik alleen nog seks met Renate hebben om haar zwanger te maken. Verder was geheelonthouding mijn deel, moest ik een cockcage dragen waarvan alleen zij de sleutels had.
Vier dochters kregen we, ze zijn nu 19, 17, 15, 13.
Mijn rol in huis was het om Renate en haar dochters het naar de zin te maken. Háár dochters, zo noemde ze onze kinderen. En ze leerde haar dochters dat ik als man, geen rechten had, altijd moest gehoorzamen.

Eén keer per week doet Renate mijn cockcage af, om mijn penis schoon te maken, met een borstel, onder de douche.
Vanochtend deed zij dat ook, maar tot mijn verbazing deed ze mij na het douchen de cockcage niet om.
Het voelt raar, mijn penis zonder cage, onder mijn spijkerbroek.

Er zijn veel mensen, op ons twintigjarig huwelijksfeest.
Vriendinnen van Renate, vriendinnen van mijn dochters, vriendinnen van vriendinnen.
Ik ben de enige man en ik heb het angstige gevoel dat alle aanwezigen weten dat ik geen cockcage draag en geen slip, dat alle vrouwen weten dat mijn pik tegen de ruwe binnenkant van mijn spijkerbroek schuurt.
Het is bijna een maand geleden dat ik ben klaargekomen. Op de eerste zondag van de maand moet ik mij aftrekken, wil Renate zien dat ik kan klaarkomen en zaad kan spuiten.

Het is een leuk feest, alle vrouwen, jong en oud genieten van lekkere hapjes, drankjes en swingende muziek.
Renate heeft mij verboden mee te vieren, ik mag lege glazen vervangen door volle glazen, hapjes serveren, alle dames bedienen.
Sommige van Renate´s vriendinnen scheppen er een genoegen in om mij op de billen te slaan, of in mijn kruis te grijpen, terwijl ik met het dienblad rondloop.
Ik voel me heel ongemakkelijk in deze rol, maar weet dat Renate wil dat ik haar feest tot een groot succes maak.

Heel veel later in de nacht, als bijna iedereen weg is, mag ik ook even zitten.
Zitten tussen Renate en Dorette. Dorette is lerares, op de school waar Renate´s dochters zitten/zaten.
"Doe je broek eens uit," zegt Renate. "Dorette wil je pik zien!"
Ik gehoorzaam braaf. Ik heb Renate inmiddels twintig jaar braaf gehoorzaamd.
"Zijn pik is niet stijf!" zegt Dorette tegen Renate, terwijl Dorette mijn pik in haar hand houdt.
Renate legt aan Dorette uit dat mijn penis alleen maar stijf wordt, als ik een vrouw moet bezwangeren.
Een erectie is mij verboden, sinds we getrouwd zijn, tenzij ik opdracht krijg stijf te worden.
"Ik heb zaad nodig, Renate. Vruchtbaar zaad. Mijn man heeft geen vruchtbaar zaad en ik een kind, kinderen!"

Renate wandelt de keuken in en komt terug met een injectiespuit, gevuld met een lichtblauwe substantie.
"Het doet even pijn, maar daarna is zijn lul urenlang stijf. Je mag hem de hele nacht gebruiken, maar morgenochtend wil ik hem terug!"
Renate zet de spuit in mijn pik, spuit de vloeistof in mijn penis, en verdwijnt.

Ik ben even buiten bewustzijn geweest, althans zo voelt het. Mijn pik is pijnlijk stijf dankzij de substantie die Renate in mijn penis heeft gespoten. Het voelt alsof het vlees uit de huid wil barsten, alsof mijn pik op het punt staat te exploderen. En mijn ballen gloeien, alsof ze in brand staan.
Dorette leunt over mij heen, kijkt mij strak in de ogen, grijpt mij bij keel en voelt mijn keiharde pik.
"De komende twaalf uur ben je van mij, ga je mij neuken, zal ik jou pijnigen. Als je niet precies doet wat ik zeg, zal ik je ernstig straffen. Je mag nu zeggen dat je me zult gehoorzamen!"
Ik bevestig onmiddellijk, in de wetenschap dat Renate wil dat ik onvoorwaardelijk gehoorzaam.

De volgende twaalf uren ben ik geblinddoekt, is mijn pik stijf, ben ik een gebruiksvoorwerp, word ik gepijnigd met zwepen en klemmen, gemarteld met de butt-plug en word ik om het uur geneukt door Dorette. Zes keer heb ik een orgasme, zes keer kom is spuitend klaar, explodeert mijn pik, schiet mijn zaad diep in de vagina van Dorette.
Iedere ejaculatie doet vreselijke pijn, alsof er hete olie door mijn urinebuis wordt gespoten. En omdat ik kreun en kerm vanwege de pijn in mijn geslacht, slaat Dorette mij na ieder orgamse harder, met haar zwepen.
"Smeek me of ik je nog een keer wil neuken! Dan houd ik misschien wel op met slaan!" bijt Dorette mij toe.

Nooit eerder heb ik meegemaakt dat mijn penis twaalf uren stijf was, nooit eerder heeft mijn pik zoveel pijn gedaan, nooit eerder ben ik zes keer binnen twaalf uur klaargekomen, nooit eerder deden zaadlozingen zoveel pijn, nooit eerder ben ik zo hard met een zweep geslagen. Ik wis niet dat dit mogelijk was.

Vlak voordat de twaalf uren voorbij zijn, voel ik een naald in mijn linker bovenarm: een volgende injectie.
Alles begint te draaien in mijn hoofd, het voelt alsof ik zweef, rondtol, salto´s maak en dan val ik in een diepe slaap.
Ik heb geen idee hoelang ik buiten bewustzijn was. Maar als ik wakker word, lig ik naakt, geboeid, met de cockcage om, op de betonnen vloer van onze bijkeuken. Mijn hele lijf doet pijn, mijn spieren voelen verzuurd, mijn botten voelen gekneusd. Ik heb knallende koppijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten