vrijdag 26 september 2014

Je eerste ervaring... Hoe ging dat?

***Femdom voor jongeren***

Je eerste ervaring... Hoe ging dat?

by @Cheza about 24 hours ago

En dan bedoel ik niet de ontmaagding ;)
Maar je eerste spel als - of met - een vrouw die de 'touwtjes in handen heeft'.
Natuurlijk is dit voor velen erg intiem om te delen maar ik ben toch benieuwd naar andere ervaringen.

Denk aan onderandere..
Hoe ging jou eerste keer spelen als Domme of sub en hoe kijk je hierop terug?
Had je bewust een rol aangenomen, of ging dit 'vanzelf al doende'?
Had je al meteen alle speeltjes uit de kast getrokken? Ging alles goed? Waren er leuke of minder leuke momenten?
Was het iets waar je al lang het verlangen naar had? Hoe heb je jezelf voorbereid?
Als je andere jongeren die net beginnen advies zou kunnen geven, wat zou je dan willen zeggen?

Vertel! :)

--- * ---

Op FetLife las ik bovenstaande oproep, om onze eerste ervaringen met Femdom te delen. Als male/hetero-sub kan ik de verleiding niet weerstaan om diep in mijn geheugen te graven, op zoek naar oude herinneringen.
Ik ben uit 1956 en weet niet anders dan dat Femdom mijn erotische fantasieën heeft beheerst. Helaas kan ik me niet meer herinneren wanneer ik voor t eerst een erectie had en wat er toen door mijn hoofd spookte. Jammer dat ik toen geen dagboek bijhield, zoals ik nu in een schriftje (jaja, oldskool, pen en papier) bijhoud wanneer er wat gebeurt, voor wie ik pijn lijd, door wie ik me laat vernederen, voor wie ik me aftrek en klaarkom. Toch zijn er herinneringen die ik graag met mijn lezers wil delen.

-1- Janneke (en Willeke)
Janneke was de schoolvriendin van mijn 6 jaar oudere zus. Terwijl mijn zus het leuk vond om mij als haar kleine broertje te behandelen, deed Janneke lief tegen mij. Ze aaide me over mijn bol, ze hield me bij de hand, ze gaf me altijd een kus op de wang bij het komen en gaan.
Ik was altijd blij, als Janneke op bezoek kwam. Ik probeerde naast haar te zitten op de bank, bij haar in de buurt te zijn. Ik keek naar haar, naar haar mooie borsten onder dat strakke truitje, naar haar mooie benen onder haar korte rok, in haar betoverende ogen. En zij keek naar mij; dat dacht ik althans. Ik dacht ook dat ze niet alleen voor mijn zus maar ook voor mij op bezoek kwam.
s Avonds in bed fantaseerde ik dat Janneke verder ging dan alleen een aai over mijn bol en een arm om mij heen. Ik fantaseerde dat zij met mij, met mijn lijf wilde spelen. Voor haar knoopte ik touw om mijn ballen, touw om mijn pik, zette ik wasknijpers op mijn tepels, penetreerde ik mijn kont met de hals van een cola-flesje. Hoe strakker het touw, hoe dieper dat flesje, des te meer genoot ik. En als ik me aftrok, trok ik me af voor haar, alsof zij mij opdracht gaf me af te trekken en klaar te komen.
Klaarkomen vond ik eigenlijk helemaal niet fijn. Na het orgasme voelde ik me schuldig, omdat mijn lust verdwenen was. Althans voor korte tijd.
Fantaseren over en met Janneke werd regelmaat, een fijne verplichting, minstens 2 keer per week. Totdat Willeke, Janneke´s zus, en ik in één klas kwamen te zitten. Nee, het werd niet minder, het werd meer!
In mijn fantasieën wilde Janneke dat ik ook Willeke ging dienen. Janneke gebruikte mij om Willeke te leren wat je allemaal met een mannenlijf kunt doen. En zodoende leerde ik mezelf met naalden te prikken, te steken, tot in mijn ballen; leerde ik mijn pis te drinken; leerde ik wat onthouding is, leerde ik wat verplicht klaarkomen is.
Janneke was mijn eerste Meesteres & ik was doe-het-zelver geworden.

-2- Ina
Ina was blijven zitten in en ik ging over naar VWO-5. Ze had donkerbruine, bijna zwarte haren; donkere ogen en een mooie neus. Haar andere uiterlijk viel op, tussen al die blonde, blauwogige klasgenoten. Aanvankelijk voelde ik me niet tot haar aangetrokken, ondanks haar mooie lijf, haar ronde vormen, haar stralende ogen. Dat kwam waarschijnlijk door haar accent, ze sprak plat-achterhoeks. Zij en haar vriendinnen kwamen uit een buurtschap buiten het dorp. Dat kon je horen. Bovendien ging zij vooral om met die vriendinnen.
En toch, geheel onverwacht, toch droomde ik op een nacht over Ina. Echt dromen, niet fantaseren.
Ina was gewoon gekleed, zoals altijd in een zwarte trui en een blauwe spijkerbroek. Ik was daarentegen naakt, naakt voor haar. Ze keek me aan, er vlamde vuur in haar ogen. Mijn pik werd stijf onder haar toeziend oog. Ik voelde het bloed in mijn penis kloppen. Nooit eerder had mijn pik zo stijf gevoeld.
Ina sprak mij toe, ze wilde dat ik haar zou liefhebben, beminnen, gehoorzamen, onderdanig dienen.
"Kom voor mij, kom voor mij! Je bent van mij, voor mij! Kom klaar voor mij"
Op dat moment werd ik wakker. Naakt, de dekens van mijn bed geslagen, mijn pik rechtovereind, kloppend hard, harder kloppend, pijnlijk stijf.
Ik keek alleen maar naar mijn stijve lid en kwam spuitend klaar, spuitend voor Ina!
Hoewel meer dan 40 jaar geleden, herinner ik me dat orgasme nog steeds en als het meest bijzondere orgasme dat ik ooit heb mogen genieten, dat orgasme voor Ina.

-3- Dorothea
In oktober 1996 reed ik naar Berlijn. Alles was anders. De Muur was inmiddels 7 jaar geleden gevallen en ik ik was inmiddels 7 jaar vader. Sinds 1982 woonde ik samen met Doro, samen hadden we 2 kinderen.
Al voor wij gingen samenwonen, wist ik dat er na de verliefdheden geen ware liefde was. Mijn doe-het-zelf BDSM stak al snel weer de kop op. Ik laat de voorbeelden hier even achterwege. En op enig moment ontdekte Doro mijn heimelijk verlangen. Ik weet niet eens meer hoe/wanneer, maar eerlijk gezegd vond ik t wel fijn dat zij mijn geheim ontwaardde.
In Berlijn, op de hotelkamer, stond een fles champagne klaar; het was immers mijn verjaardag; zeer attent.
"Kleed je eens uit, kijk daarna eens in de koffer!"
Ik was stom verbaasd, maar deed wat Doro mij had gevraagd. Naakt opende ik de koffer. Bovenop al onze kleren lagen een zweep en een butt-plug.
"Doe die butt-plug in, geef mij de zweep en kniel vervolgens over de hocker!"
Voor het eerst in mijn leven kreeg ik met de zweep, althans door een ander, want zelf had ik dat al vaker gedaan.
Ik kreeg slaag op mijn billen, op mijn bovenbenen, op mijn rug. Daarna moest ik mij omdraaien, zodat Doro mijn buik, de voorkant van mijn bovenbenen, mijn borst en mijn geslacht kon slaan.
Doro vroeg niet of het pijn deed, ze vroeg of ze wel hard genoeg sloeg. En sloeg daarna harder.
Ik weet niet waar zij de wijsheid vandaan had, maar ze knoopte mijn ballen af met een koord.
Daarna moest ik weer op mijn buik, zodat Doro mijn billen nog eens, nog harder, heel langdurig kon slaan.
Die dagen in Berlijn
-moest ik iedere avond en ieder ochtend haar vagina likken,
-kreeg ik iedere avond en ochtend met de zweep,
-mocht ik geen slip dragen,
-moest ik dag-en-nacht de butt-plug dragen,
-mocht ik niet daar de wc zonder haar toestemming,
-moest ik haar iedere nacht vingeren,
en nog heel veel meer.
Mijn billen waren vuurrood, deden zoveel pijn dat ik niet kon zitten, staand in de U- en S-Bahn door Berlijn reisde, alleen staande kon eten en drinken, en bang was om weer naar de hotelkamer te gaan, omdat daar de zweep wachtte.
Toen wij weer thuis waren, volgde de teleurstelling: Doro zei dat ze mij deze Berlijn-belevenissen enkel vanwege mijn verjaardag had bezorgd, maar dat ze walgde van mijn BDSM-verlangens. Ze wilde nooit meer een zweep vasthouden, laar staan dat ze ermee zou slaan.
In 1998 zijn Doro en ik gescheiden.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten