zondag 21 september 2014

Interieurverzorging

Mijn leukste werkdag is de dinsdag. Niet omdat het werk op dinsdag anders is dan op maandag of woensdag. Maar op dinsdag komt Tanja, mijn interieurverzorgster, om te poetsen en te boenen.
Ze doet haar werk goed en ik ben altijd blij als ik op dinsdagavond thuiskom, in een schoon en opgeruimd huis.
Eerlijk gezegd, mijn werkdag was niet zo leuk, maar ik doe toch vrolijk de voordeur open. Ik gooi mijn colbert over de trapleuning, ik schop mijn schoenen uit, ik knoop mijn hemd open en loop mijn woonkamer in.
Ik schrik, mijn hart slaat over.
Tanja ligt lui op mijn bank en naast de bank staat mijn tas, een tas met persoonlijke zaken, mijn speeltjes.
Die tas berg ik altijd zorgvuldig op, in een kast, achter slot en grendel. Ik vraag me af hoe zij aan die tas komt, hoe zij het cijferslot van die tas heeft kunnen openen.
"Wat is dat?"
Ik leg Tanja uit wat een cockcage is. Maar mijn uitleg in woorden, lijkt niet genoeg.
"Doe eens aan."
Ik stotter nog enige protesten, maar ieder verzet is zinloos.
"Doe eens aan!"
Ik durf niet te weigeren en doe mijn broek uit, mijn slip uit, de cockcage om.
"Geef het sleuteltje aan mij!"
Daar sta ik, naakt in mijn woonkamer, met mijn cockcage aan, bekeken door Tanja, de interieurverzorgster.
"Wat is dit?"
Ik leg Tanja uit dat zij mij verzameling butt-plugs in haar hand heeft; een kleine, een grotere en eentje die je kunt opblazen.
"Doe die grote eens in, degene die ik kan opblazen."
Ik durf niet te protesteren, hoewel ik weet dat het inbrengen van die grote, opblaasbare butt-plug geen sinecure is.
Eerst vinger ik mijn kont, om die meer toegankelijk te maken en daarna pers ik de grote plug in mijn anus.
Tanja kijkt toe, met glinsteringen in haar ogen, mooie ogen, betoverende ogen.
"Pomp maar een beetje, zodat de butt-plug meer pijn doet, veel pijn doet!"
Ik gehoorzaam braaf, nederig, onderdanig.
"En zet deze klemmen maar eens op je tepels!"
Met die klemmen op mijn tepels, de opgeblazen plug in mijn kont, de cockcage om mijn geslacht sta ik midden in de kamer.
Tanja doet de tuindeuren open en stuurt mij de tuin in. Midden op het grasveld moet ik op handen en knieën.
Ik voel de zweep mijn rug strelen, ik voel hoe Tanja de butt-plug nog meer oppompt, ik voel de zweep tussen mijn billen ...
En dan slaat Tanja, hard, op mijn rug, heel hard, op mijn billen.
"Wil je voor mij klaarkomen?"
De vraag van Tanja verwart mij, ze slaat mij hard, mijn pik is opgesloten in de cockcage, zij pompt mijn plug nog verder op.
"Als je nu niet voor mij klaarkomt, hang ik gewichten aan je tepelklemmen!"
De pijn aan mijn tepels is heftig, maar ik kan niet klaarkomen dankzij de cockcage, dus moet ik die pijn verdragen.
Tanja doet mij mijn collar om, gespt de riem aan de collar en laat mij rondjes kruipen, op handen en knieën over het grasveld.
Omdat ik mijn rondjes niet snel genoeg loop, slaat Tanja mij hard met een rijzweep, heel hard.
Ik kruip zo snel ik kan, mijn hele lijf doet pijn, ik kruip nog sneller, en dan val ik om.
Terwijl ik op mijn rug rol, slaat Tanja mij met de zweep op mijn bovenbenen, mijn buik, mijn borst, zo hard als zij kan!
"Dus jij wilt niet voor mij klaarkomen?"
Ik zou wel willen gehoorzamen, maar ik kan niet; mijn pik is opgesloten in de cockcage.
"Je stelt me teleur!"
Voor Tanja mijn woning verlaat, overhandigt zij mij een brief, een lange brief met regels, eisen, voorwaarden waaraan ik mij dien te houden.
Naakt, met de collar om, de klemmen op mijn tepels, de plug in mijn kont, mijn pik in de cage, lees ik de brief.
Tanja wil dat ik haar voortaan Mevrouw noem en met U aanspreek, dat ik haar onvoorwaardelijk gehoorzaam en nooit zal tegenspreken. Ze eist dat ik ieder weekeinde mijn huis van boven tot beneden schoonmaak, zodat zij op dinsdagen niet meer hoeft te poetsen. Ze verbiedt mij privé-afspraken te maken zonder haar toestemming. En om te voorkomen dat ik mezelf bevredig, moet ik 24/7 de cockcage dragen.
De cockcage! Tanja heeft de sleutel en de reservesleutels meegenomen. De cockcage kan ik derhalve niet afdoen. De collar, de tepelklemmen en de butt-plug kan ik gelukkig wel verwijderen voor ik midden in de nacht naar bed ga.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten