zondag 19 oktober 2014

Buurmeisje ... ?!

Toen ik 15 jaar geleden in dit huis kwam wonen, werd buurmeisje Ellen 16. Ik weet dat, omdat zij van haar ouders een scooter kreeg vanwege haar 16e verjaardag.
Ze heeft mooie billen! Ik ben helemaal geen billenman, toch kijk ik graag naar haar billen; ze zijn rond en zacht. Ik weet dat, omdat ik uit het zolderraam in de tuin van de buren kan kijken. En Ellen ligt in de zomer vaak naakt te zonnen in die tuin.
Ik heb waarschijnlijk meer van haar gezien dan haar lief is. Haar billen, haar borsten, haar buik. Ik heb gezien hoe Ellen haar tepels streelde, hoe ze haar poes streelde, hoe haar vingers haar clit vonden, hoe ze zichzelf klaar maakte.
In al die jaren heb ik nooit, werkelijk nooit een vriend of vriendin in haar buurt gezien. Ik heb alleen gezien hoe haar billen en haar borsten ronder werden dan ze waren.

Ik ben een vriendelijk mens. Altijd als ik Ellen voorbij zie wandelen, als zij de hond uitlaat, zwaai ik vriendelijk. Soms probeer ik 'toevallig' in de voortuin te staan, als Ellen voorbij komt, met die hond. Dan kan ik haar 'gedag' zeggen. Jarenlang zei ze nauwelijks iets terug, maar tegenwoordig kijkt ze mij aan, met haar mooie ogen. En ze zegt 'hallo' of 'hai'.

Ergens in mijn bureaulade ligt een schriftje, waarin ik opschrijf wanneer ik me aftrek, aan wie ik denk als ik me aftrek, wat ik voelde als ik klaarkwam. Ellen zou trots zijn, als ze de cijfers zou kennen, als ze zou weten hoevaak ik me aftrok en voor haar klaar ben gekomen. Ja, voor haar, in stille aanbidding, nederig, om te bewijzen dat ik haar lief heb.

Het leven is niet leuk. Ik ben inmiddels 8 jaar alleen. Gelukkig heb ik via EWA en FetLife, ontmoet ik af en toe gelijkgestemde mensen. We schrijven erotische verhalen, we genieten onze fantasieën. Soms komen we samen om onze creaties te bespreken, soms hebben we een afspraak buiten de bijeenkomsten om.

Ik speel vaak met mijzelf, ik heb immers geen andere keuze. Tepelklemmen, buttplug, cockcage, ballcuff, penisplug.
Op zaterdag doe ik om 16u de gordijnen dicht, zodat ik me kan uitkleden, zodat ik op mijn buttplug kan gaan zitten, tepelklemmen kan dragen, de cockcage kan afdoen en de ballcuff kan omdoen.
Die ballcuff is niet fijn, zit erg strak. Binnen een paar minuten doet de cuff zoveel pijn, dat ik t liefst mijn ballen zou willen bevrijden. Maar dan denk ik aan Ellen, dan draai ik de pennen in de ballcuff.
Ik hoor haar vragen, hoe diep ik die pennen kan aandraaien. Het kan altijd dieper, en als de pennen door de huid steken, als de zak gaat bloeden, dan komen we in de buurt waar we willen zijn.

Mijn ballen doen heftig pijn, mijn kont voelt opgerekt en uitgescheurd, mijn tepels branden en ik speel met een te grote penisplug in mijn pik. Alle pijn voelt zo goed, zo heerlijk! Ik zou willen klaarkomen, maar om dat te voorkomen doe ik mezelf nog meer pijn.

De bel rinkelt, er wordt op de voordeur geklopt, iemand roept door de brievenbus dat ik onmiddellijk moet openmaken!
Het is Ellen!
Ze heeft haar rijlaarzen aan, een strakzittende broek en een wijdhangende blouse.
"Knielen!", schreeuwt Ellen.
En ik gehoorzaam. Haar rijzweep knalt op mijn benen, mijn billen, mijn rug.
"Draai je om en vraag, smeek of ik je op je ballen wil slaan!"
Ik draai me om, ik smeek om meer pijn, om een pak slaag op mijn ballen.

Ellen heeft haar broek uitgedaan, ze heeft zich omgedraaid, ze zit op mijn gezicht. Haar sappen smaken heerlijk. Maar als zij haar naalden in mijn ballen steekt, smaakt Ellen ineens een stuk minder.
Ze verwarmt, ze verhit de penisplug boven het vuur van een kaars.
"Hoe heter, des te beter!", zegt ze.

Ellen heeft nu mijn bankpas, mijn pincode, de sleutel van mijn cockcage & ik ben blij.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten