zaterdag 18 oktober 2014

Het is koud buiten, en donker.

Zijn slapen kloppen pijnlijk, zijn hersens draaiend in het rond, hij snakt naar adem. Heel langzaam, voorzichtig probeert Hans zijn ogen open te doen. Een brandend gevoel maakt zich meester van zijn ogen, maar hij ziet niets, alles is donker.
"Waar ben ik, wat is er gebeurd, waarom heb ik zoveel pijn?"
Een tsunamie van vragen en Hans weet geen antwoord.
Hij kruipt over de vloer, van links naar rechts, van achter naar voren, meer dan 15 m² is het niet. Hans kruipt over de laadvloer van een bestelbus, stoot zijn hoofd tegen de wanden en de deuren.
"Goffer, waarom zie ik niets, hoe ben ik hier gekomen, hoe kom ik weg?"

Hij likt zijn vingers en proeft bloed. Hans is al een uur bezig om een uitweg uit zijn donkere gevang te vinden. Zijn vingers doen pijn en de deur van de bestelbus lijkt met geen mogelijkheid open te krijgen. Paniek maakt zich van Hans meester. Hij wil weg, weg uit deze gevangenis!
Een herinnering flits door zijn hoofd.
"Rianne! Ze was met mij in die kroeg. Rianne, blonde haren, blauwe ogen, een prachtige dame."
Met zijn volle gewicht stort Hans zich tegen de achterdeuren van de bestelbus, en raakt daardoor weer buiten bewustzijn.

Rianne had afgesproken met Hans, in Café Buitenbeentje. Hans is zo leuk! Hij haalt altijd koffie voor haar, hij wil altijd met haar lunchen, hij is altijd zo elegant. Daarom wilde ze, op zijn aandringen, wel een keer een borrel drinken, na kantoortijd.
Café Buitenbeentje, bruiner dan bruin. Je kunt er gewoon roken, aan de bar. En de barkeeper weet wat je wilt drinken; een droge witte wijn voor Rianne, een Carlsberg voor Hans.
Het was gezellig en een drankje werd meer drankjes. Hans schoof dichter tegen Rianne aan en zij liet zich dat welgevallen. Hij verdronk ik haar betoverende ogen, streelde haar wang. Ze voelde zo zacht, zo warm. Hij voelde de erectie in zijn broek, zijn harde pik, de onbedaarlijke lust. Zij was geil, haar kut was nat. Hans en Rianne hadden gezoend.

"Ik vind je lief!" & "Ik jou ook!"

Vijf mannen, vijf macho´s, vijf studs kwamen het café binnen, stonden ineens om Rianne en Hans heen, namen haar bij haar haren en hem bij zijn hals. Rianne had willen gillen, maar deed dat niet. Ze voelde de broek van een van die mannen tegen haar bil, en ze voelde de stijve en kloppende pik in die broek, bijna door alle textiel tegen haar huid. Ze werd bij haar borsten en tussen haar benen gegrepen. Rianne raakte buiten adem. En Hans ook, omdat zijn keel werd dichtgeknepen.

Het was een ontvoering! Ineens weet Hans het weer!
Die ene man, die hem al beet had gehad, had hem meegenomen, de kroeg uit, de kou in, die bestelbus in.
"Stuur een SMS naar dat meisje, dat ze haar lichaam beschikbaar moet stellen, aan mijn vrienden. Mijn vrienden zullen heel lief zijn, zolang zij zich laat neuken in haar kut, haar kont, haar mond. Maar als zij niet gehoorzaamt, dan duw ik jou vanaf de dijk in het IJsselmeer!"
En Hans stuurde een SMS, aan Rianne. Hij schreef dat hij bang was, dat hij wilde dat die mannen gebruik van haar mochten maken, omdat hij anders zou verdrinken.
De man die zich over Hans had ontfermd, gooide de mobile telefoon weg, gaf Hans een injectie, deed de deuren van de bestelbus op slot, en haastte zich daarna naar de schuur, waar zijn vrienden met hun slachtoffer op hem wachtten.

Hans is wakker, heel wakker en hij denkt aan Rianne, de prachtige dame, met haar blauwe ogen en blonde haren, de lieve dame, met haar heerlijke zoenen. Zijn hart klopt voor haar, zijn hart bonst in zijn keel.
"Ze vindt me lief!"
Hij kan haar niet redden, hij zit opgesloten. En ondertussen wordt zij waarschijnlijk gebruikt, in haar mond, haar kut, haar kont, door vijf mannen, macho-mannen. Hans voelt zich zo machteloos, zo schuldig. Het was zijn voorstel, om naar Café Buitenbeentje te gaan, om daar samen iets te drinken. Dus is het zijn schuld, dat Rianne nu verkracht wordt door die vijf studs.
"Goffer, wat ben ik een minkukel! Ik had haar moeten beschermen, moeten redden! Rianne is mijn liefde, maar ze zal me ongetwijfeld nooit meer willen zien."
Dan gaat ineens de deur open, de deur van de bestelbus. Rianne kijkt naar binnen.
Sperma loopt langs haar mondhoeken, over haar borsten, uit haar kut, langs haar billen uit haar kont.
"Lik me schoon!", zegt Rianne tegen Hans.

Een week later gaan Rianne en Hans weer naar Café Buitenbeentje. Deze keer heeft Rianne geen slipje aan, deze keer heeft Hans een cockcage om. Rianne drinkt droge witte wijn en hoopt op vijf prachtige mannen, met heerlijke lullen, die zaad spuiten in al haar openingen. Hans drinkt zijn Carlsberg, vreest dat die mannen niet meer komen, weet dat hij Rianne nooit zal mogen bevredigen, en hoopt dat Rianne hem de sleutel van zijn cockcage ooit zal teruggeven.
"IJdele hoop, Hansje! Voortaan dien jij mij, bepaal ik wanneer jij koffie voor mij haalt. Vanaf nu ben je mijn cuckie, doe jij wat ik zeg. En als je heel gehoorzaam bent, als je heel erg je best voor mij doet, mag je over een maand misschien heel even die cage af. Of over twee maanden."
Een snerpend geluid klinkt uit de handtas van Rianne. Haar smartphone meldt zich met "would you.." van Touch and Go.
"Met mij! Ja! Ik ben hier. Hij ook, ja. Natuurlijk, ik kom meteen. Nee, ik neem hem niet mee. Ik zal hem zeggen dat hij aan de bar moet blijven zitten tot hij opgehaald wordt. Natuurlijk doet hij dat. Hans luistert altijd en heel gehoorzaam naar mij, sinds vorige week."
Rianne lacht, ze schatert. En Hans voelt zich vernederd. Hij heeft geen idee met wie Rianne spreekt, maar kennelijk weet de persoon aan de andere kant van de lijn alles over wat er gebeurd is, en waarschijnlijk meer dan hij weet.
"Sorry, Hansje. Ik moet dringend weg, er wordt op mij gewacht. En jij wacht hier aan de bar. Je wordt straks opgehaald. Doe wat je opgedragen wordt, wees gehoorzaam."
Rianne haast zich het café uit. Buiten klinkt het geluid van een startende motor, het geluid van een portier die dichtgeslagen wordt. Met piepende banden rijdt een bestelbus de straat uit.

Hans zit achter zijn biertje en denkt na, over de bestelbus, over de ontvoering. Hij denkt na over de smaak van sperma en de sleutel van zijn cockcage.
"Tjeempie. Ik dacht dat die ontvoering achter de rug was, maar kennelijk was die nacht in de bestelbus pas het begin. Waar is Rianna naartoe, en met wie? Waarom wil zij mij als haar cuckold vriendje? Wat staat mij te wachten?"
Ze heeft een lange, zwarte, leren jas aan. Ze heeft lange, zwarte, sluike haren. Ze heeft vlammend groene ogen, zwarte lipstick, vuurrode nagellak.
"Meekomen!"

Het is koud buiten, en donker.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten