zaterdag 25 oktober 2014

Mijn iPhone piepte, mijn cage klikt

Mijn iPhone piepte. Er kwam een bericht binnen, een bericht van Rebecca.
"Ik ben druk vandaag. Als ik vanavond thuiskom wil ik dat alles voorbereid is voor een heerlijke avond, wil ik dat je alles doet om het mij naar de zin te maken, ontspanning, plezier en genot te geven. Stel me niet teleur!"

Ik ben de hele middag druk in de weer geweest, het huis is schoon, alle boodschappen zijn gedaan, het eten is voorbereid, de wijn staat klaar, de kaarsen branden, het haardvuur knettert, en zwoele muziek klinkt uit de speakers.

Rebecca claxonneert als ze de oprit oprijdt. Dus haast ik mij naar de voordeur om de deur voor haar open te doen. Ik help Rebecca uit haar jas, hang haar jas op de kapstok, begeleid haar naar de woonkamer, waar zij op de bank plaatsneemt.
"Kniel, kus mijn pumps, lik mijn voetzolen!"
Ik haast mij op mijn knieƫn, knielend voor Rebecca. Ik kus haar pumps, doe ze zacht en teder uit, zodat ik haar voetzolen met mijn tong kan masseren.
"Waarom heb jij kleren aan? Had ik gezegd dat jij vanavond kleren mocht dragen?"

Inmiddels naakt, serveer ik Rebecca haar wijn en een amuse. Ik kniel, ik kus haar tenen, lik haar voeten, haar enkels, haar kuiten.
"Laat je pik eens aan me zien! Heb je je weer afgetrokken terwijl ik aan het werk was?"
"Nee, Rebecca, ik heb mijn geslacht niet aangeraakt terwijl ..."
"Nee, mevrouw, bedoel je! Ik dacht dat ik je heb verteld dat je beleefd moet zijn, en gehoorzaam!"
"Ja, mevrouw. U hebt gelijk."

Nadat ik de laatste puntjes op de i heb gezet, nadat ik klemmen op mijn tepels heb gezet, serveer ik Rebecca een uitgebreide maaltijd. Gelukkig mag ik zelf ook mee-eten van de dingen die ik voorbereid heb.

Terwijl ik de tafel afruim, de afwas doe, de keuken schoonmaak, rinkelt de telefoon en heeft Rebecca een langdurig gesprek met haar vriendin, Eva.
"Hi Eva! Lief dat je me even belt! Nee, Paultje had weer eens niets goed voorbereid. En zijn pikje werd pas stijf toen ik hem daar opdracht toe gaf. Jij boft maar met jouw Adam, dat hij precies doet wat jij wilt, en met zijn prachtige pik. Wat zeg je? Drie keer? Lucky you! En dan moet de avond nog beginnen, inderdaad. Ik hoop dat het pikje van Paultje een beetje stijf blijft, ik heb ook weleens zin om echt verwend te worden. Wat zeg je? Een ring om zijn geslacht? Stoer! Ik weet niet of ik dat ... Ach ja, natuurlijk! Mijn pikje, niet zijn pikje. Hoe bedoel je, dat je mij komt helpen? Bedoel je nu? Natuurlijk, je bent altijd welkom!"

Ik heb op verzoek van Rebecca een ring om mijn geslacht gedaan, om mijn pik en achter mijn ballen, zodat mijn pikje stijf staat, voor haar, zoals zij dat wil zien. Door de ring staat mijn pik recht vooruit.
De voordeur rinkelt.
"Doe open!"
Naakt, afgezien van de ring en de tepelklemmen doe ik de deur open.
Eva en Adam staan op de deurmat.
"Rebecca moet eens lekker verwend worden! Adam gaat haar dat plezier geven. Kijk eens wat een prachtige pik hij heeft. Lang en dik, hard en stijf. Kniel maar en kus de pik van Adam. En daarna verzoek je mij of mijn Adam Rebacca mag plezieren, laten genieten, de hele nacht!"
Gehoorzaam breng ik Rebecca en Adam naar de slaapkamer. Ik lik haar vagina, ik lik zijn penis, om hen beiden op te winden, geil te maken.
Rebecca snakt naar die prachtige penis, ze wil genot, genieten, klaarkomen!

Eva neemt mij mee, terug naar de woonkamer. Ze ontdoet mij van de ring, ze slaat mij met de vlakke hand op mijn pikje en mijn ballen.
"Braaf klein pikje heb jij! Gelukkig heb ik de CB3000-mini bij me. Die doe ik nu om, die doe ik nu op slot. Voortaan ben je heel lief voor Rebecca! Zij heeft geen sleutel, ik wel. Dus als jij heel, heel lief bent geweest, stuurt Rebecca je misschien naar mij. En wellicht doe ik die cockcage dan wel heel even af, zodat je je kunt aftrekken. Als je maar niet klaarkomt, ik heb geen zin in jouw kwakje op mijn vloer."

Vanuit de slaapkamer klinken opgewonden en opwindende geluiden. Rebecca kreunt, zucht, gilt en geniet ....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten