maandag 22 december 2014

It´s my party ....

Kerst. Nieuwjaar. Humor. Erotiek // Poging-9

Opdracht: Schrijf een erotisch verhaal met humor over kerst en/of nieuwjaar.
(Beiden genres moeten goed te herkennen zijn.)


Mieke knielt voor haar Meester en vingert haar poes, omdat ze zich altijd moet vingeren als ze Hem een vraag wil stellen.
"Wie wilt U dat ik uitnodig voor Uw oud&nieuw-party, Meester?"
"Jij kunt ook echt helemaal niets zelf, hè? Hou op jezelf te bevredigen, lik je vingers schoon, pak pen en papier!" beveelt Gert zijn sub, zijn slavin.
Gert en Mieke zijn volgend jaar 15 jaar getrouwd en sinds 17 jaar is zij Zijn bezit. Mieke is nog steeds een prachtige vrouw, maar dat zal Gert nooit tegen haar zeggen. Hij gebruikt haar slechts, voor Zijn genot. Verder mag Mieke het huishouden doen, koken voor Hem en afwassen.
Gert dicteert wie Hij wil uitnodigen en zegt: "Joyce moet je ook uitnodigen. Ik weet dat jouw zusje Mij niet aardig vindt, maar ze heeft een leuk kopje en een geil lijf. Ik wil ook weleens iets lekkers!"
Mieke protesteert niet, ze zou niet durven. Maar ze maakt zich wel zorgen. Het zal niet eenvoudig zijn Joyce over te halen naar de party van Gert te komen. Bovendien past Joyce helemaal niet tussen de andere gasten, die allemaal uit de BDSM-scene komen.

Gert kijkt toe en tikt met de rijzweep op de tafel, terwijl Mieke haar jongere zus opbelt.
" ... Echt, het wordt heel leuk! We gaan spelletjes spelen, lekker eten en drinken, er is vuurwerk en de gasten die Gert heeft laten uitnodigen zijn heel bijzonder. Ook goed voor je netwerk. Ik reken op je, je krijgt een ereplaats aan tafel!"
Joyce heeft toegezegd aanwezig te zijn en Gert is blij: "Als beloning mag je de hele dag je tepelklemmen dragen!"

Joyce is keurig door een taxi opgehaald en afgeleverd bij de voordeur van de villa van Gert en Mieke. Ze ziet op tegen de avond met Mieke en Gert, het feest met allemaal onbekenden en ze voelt veel spanning in haar lijf. Voor ze aanbelt, trekt ze haar roze partydress netjes recht.
Gert doet de deur open en kust Joyce op de mond. Zij walgt van Zijn lippen tegen haar lippen, Zijn tong tussen haar lippen.
"Wat zie je er weer mooi uit, geliefde Joyce! Iedereen zal naar je kijken, in je prachtige jurk, met je mooie vormen. Jammer dat Mieke je niet verteld heeft dat zwart de dresscode voor vandaag is. Kom gauw binnen!"

Joyce is verbijsterd door de aanblik van mannen in zwart, meisjes in zwart, vrouwen in zwart, jongens in zwart. Met grote ogen kijkt ze naar zo´n jongen, wiens pikje is opgesloten in een cockcage. Met nog grotere ogen kijkt ze naar de jongen met een stijve penis en zijn ballen in een ballcuff. De meisjes dragen tepelklemmen, sommigen zelfs met gewichtjes daaraan!
Een van de vrouwen slaat haar arm om de schouders van Joyce en fluistert in haar oor: "Lekker toch? Die pikjes en die tepels. Ik ga er vanavond lekker mee spelen! Kom mee, dan gaan we samen een drankje drinken."

Bij het 'MONOPOLY'-spel trekt Joyce een kanskaart: "Doe je slipje uit, geef je slipje aan iemand met een mooie pik. Als hij zich aftrekt en klaarkomt, krijg jij een hotel in de Kalverstraat!"
Iedereen kijkt naar Joyce en zij durft niet te weigeren. Ze doet haar slipje uit, geeft het niemendalletje aan de jongen met de ballcuff en schaamt zich diep. De jongen staat op, zijn pik is hard en stijf. Hij kijkt naar Joyce, hij ziet in haar ogen, hij trekt zich af en komt klaar. Zijn zaad spuit over het speelbord.
"Joyce! Lik het speelbord schoon, lik dat zaad op en slik het door!" beveelt Gert. Nog voordat zij kan protesteren, heeft hij haar al bij haar haren gepakt en duwt hij haar hoofd naar het speelbord. En Joyce likt en slikt.

Gert heeft ook een kanskaart getrokken: "Ontdoe de speler met een hotel in de Kalverstraat van haar textiel. Voel met je middelvinger of haar poes nat is. Als ze niet nat is, moet je direct naar de gevangenis en kom je niet langs 'AF'!"
Gert kijkt Joyce strak aan, diep in de ogen. Hij hoopt dat ze nat is, maar weet het niet zeker. Gert loopt om de tafel naar Joyce.
"Eindelijk ga ik jouw lekkere lijf zien, sletje!" fluistert Hij in haar oor. Daarna scheurt Hij de jurk van haar lijf en rukt Hij de BH van haar borsten. Joyce gaat braaf staan, met de benen wijd, zodat Hij haar poes kan voelen.
"Je bent droog, vuile bitch!" schreeuwt Gert, "ik zal je leren hoe je je dient te gedragen in Mijn huis!"
"Lieve vrienden, het spel is afgelopen," vervolgt Gert, "We gaan aan tafel! Ik ga naast deze naakte tafeldame zitten en ik neem aan dat Mijn slavin alles heeft voorbereid om ons het eten zal serveren!"

Naakt zit Joyce naast Gert en ze voelt zich bloot. Hij vingert haar, terwijl Mieke binnenkomt, iedereen wijn inschenkt en de amuses serveert. Met afgrijzen kijkt Joyce naar haar zus, de klemmen op haar tepels, de piercings door haar schaamlippen, de tattoo op haar ene borst, het brandmerk op haar andere. De andere aanwezigen schijnen haar verschijning normaal te vinden en Mieke lijkt het ook niet gek te vinden dat ze deze en gene moet zoenen, hun hand moet kussen of hun voet moet likken.

Gert steekt drie vingers in Zijn amuse en kijkt Joyce diep in de ogen: "Je bent mooi, lieve bitch! Mieke wil graag dat jij je ook aan Mij geeft, dat ook jij Mijn slavin wordt. Je weet dat ik Mieke niets kan weigeren. Mieke is zo lief voor Mij! Jij wilt jouw zus vast niet teleurstellen. Dus, smeek mij maar of Ik Mijn vuurwerk mag afsteken!"

Mieke heeft haar zusje naar de slaapkamer van Gert gebracht, haar aan Zijn bed geketend, terwijl Gert en Zijn vrienden vuurwerk afsteken en elkaar een gelukkig nieuwjaar wensen. De jongen met de ballcuff trekt zich nog een keer af en komt spuitend klaar, net als het meisje met de krokodillenklemmen op haar tepels. Mooier vuurwerk bestaat echt niet!

Joyce heeft urenlang liggen wachten en ze heeft nog steeds tranen in haar ogen. Ze voelt zich verraden door haar zus, door het 'MONOPOLY'-spel en bovenal door Gert. Buiten klonk het nieuwjaarsvuurwerk en ze hoorde iedereen feestvieren. Het is zo gemeen, dat zij nu geboeid op dit bed ligt te wachten. Ze wil weg, weg uit deze gevangenis, naar haar vriendje.
"Joyce!" roept Gert diep in de nacht. "Wat lief dat je op Mij hebt liggen wachten, met je benen wijd! Je bent waanzinnig mooi, nog mooier dan ik had gedacht. Daarom ga ik je nu neuken, lekker neukdier!"

"Schatje," zegt Mieke tegen Gert, "nu heb je weer een verhaal geschreven zonder humor en zonder erotiek. Ik had echt beter van je verwacht. Maar goed, ik ga lekker met mijn EWA-vrienden oud en nieuw vieren en dan kun jij nog een volgende poging doen, om een verhaal te schrijven waar we wel om kunnen lachen."


https://www.youtube.com/watch?v=gceGGSSxDqo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten