maandag 22 december 2014

Zaad over het toetsenbord

Kerst. Nieuwjaar. Humor. Erotiek // Poging-23b

Opdracht: Schrijf een erotisch verhaal met humor over kerst en/of nieuwjaar.
(Beiden genres moeten goed te herkennen zijn)

Edwin bladert door het album met alle familiefoto´s. Zijn vader met Susan, zijn moeder met Susan, Susan te paard, in het zwembad, op het naaktstrand en aan tafel tijdens het kerstdiner van vorig jaar.
Susan is de jongere zus van Edwin´s moeder, ze is zijn tante. Susan is een mooie vrouw, met betoverende ogen, een zoete mond en een prachtig lijf. Het voordeel van online fotoverzamelingen is dat je al dat moois heel eenvoudig kunt downloaden op je eigen hardeschijf of op je clouddrive. Edwin heeft inmiddels honderden foto´s van Susan; ook foto´s die net even meer laten zien van zijn mooie tante.

Zijn pik is stijf en Edwin doet zijn broek omlaag. Zijn laptopscherm toont Susan, naakt, knielend op het strand van Nice, likkend aan een ijsje, lachend naar de camera.
"Mijn god, wat is ze mooi!" denkt Edwin. "Ik zou haar kut willen zien, haar kut willen proeven, mijn pik diep in haar steken en haar hard neuken! Ik wil spuiten in haar geile grot! Als ik ben klaargekomen mag ze mijn pik schoonlikken, net zolang likken totdat ik weer stijf ben en weer diep in haar kan stoten!"
Edwin trekt steeds harder, wilder, ongecontroleerd en komt spuitend klaar.
"Godverdomme, al mijn zaad over het toetsenbord en op het beeldscherm!" scheldt Edwin.

"Mama, mag ik dit jaar naast tante Susan zitten, tijdens het kerstdiner? Vorig jaar zat papa naast haar en ik vind eigenlijk dat papa naast jou moet zitten. Bovendien komt John met Anita, komt Heidi met Peter en zijn tante Susan en ik de enigen zonder partner. Als ik aandacht aan tante Susan besteed, kunnen jullie aandacht aan elkaar besteden," vraagt Edwin.
"Ik weet niet, Edwin," antwoordt zijn moeder. "Susan heeft het soms raar op de heupen. Papa of ik zitten altijd naast haar om haar een beetje in de gaten te houden, zodat het kerstdiner in goede sfeer verloopt."
"Mama, ik ben 19 en ik kan heel goed op tante Susan passen! Dus we hebben een deal!"
Helemaal blij verdwijnt Edwin uit de woonkamer, loopt hij de trap op naar zijn slaapkamer, doet hij zijn laptop aan, laat alle foto´s van Susan aan zijn ogen voorbij vliegen en komt spuitend klaar.
"Godverdomme, weer al mijn zaad over het toetsenbord en op het beeldscherm!" scheldt Edwin.

Zijn pik is zo stijf dat hij niet in zijn slip past.
"Dan maar geen slip," denkt Edwin. "En wat maakt t uit? Die kleren moeten toch weer uit als ik Susan ga neuken. Ik ben benieuwd naar haar kut, hoop dat ze lekker nat is."
Voor de gelegenheid heeft Edwin een dure eau de parfum gekocht. De verkoopster heeft beloofd dat rijpere vrouwen vallen op deze geur en dus spuit hij teveel van het geurtje op zijn lijf, zijn gezicht, zijn haren.
Eigenlijk wil hij zich nog een keer aftrekken en spuitend klaarkomen. Hij laat dat evenwel achterwege, omdat zeker wil zijn dat zijn pik en zijn ballen later vannacht op volle oorlogssterkte zijn. Er moet immers geneukt worden!
"Godverdomme, mijn zaad klopt nu al in mijn ballen en mijn pik wil spuiten!" scheldt Edwin.

"Tante Susan! Wat fijn dat wij een keer naast elkaar mogen zitten tijdens een kerstdiner! U ziet er betoverend mooi uit, dus ik ben de gelukkigste mens op aarde. Ik voel mij drie koningen in één persoon en ik hoor in de verte een herderkoor voor ons zingen. Dankzij U wordt 2014 toch nog een mooi jaar!" zwijmelt Edwin tegen zijn tante.
"Edwin, gedraag je even," fluistert Susan in zijn oor, "laten we aan tafel gaan en lekker eten."
Susan zit naast hem, met haar handen op haar dijen. Edwin maakt van die gelegenheid gebruik, pakt met zijn rechterhand haar linkerhand en brengt die hand naar zijn opgewonden pik.
Susan kijkt haar neefje met grote ogen aan en fluistert: "Lieverd, ik ben lesbisch. Ik heb niets met mannen!"

Heel veel later, diep in de nacht schrikt Susan wakker uit haar droom. Er was iets, maar zij weet niet wat. Ze houdt sowieso niet van andere bedden dan haar eigen bed en in een vreemde omgeving zijn er voortdurend geluiden die ze niet kan thuisbrengen. Het lijkt alsof er iets beweegt in haar slaapkamer, maar misschien zijn het slechts de gordijnen.
Dan klinkt een sleutel in het slot, draait de sleutel het slot op slot, voetstappen komen naderbij, er rinkelt een ketting en dan wordt Susan met een schijnwerper midden in haar gezicht beschenen.
"Dekbed weg, nachthemd uit, armen en benen wijd!" klinkt een bevel.
"Herman?" stamelt Susan.
"Hou je kop, slet. Nog één geluid en je krijgt een mondknevel voor. Jij komt hier ieder jaar om geneukt te worden, door mij. En nu ga je ineens naast mijn zoon zitten. Dat is onverdraagzaam! Lig stil, dan doe ik je je boeien om. Je mag kiezen tussen de vibrator en de rijzweep, geil beest!"
"De zweep alstublieft, Meester Herman!" haast Susan zich te antwoorden.

En Herman leeft zich uit, eerst met de zweep en daarna met zijn pik. Allemachtig, wat is hij geil en wat is dat kutje van Susan lekker strak. Niets is lekkerder dan Susan neuken, met haar goddelijk lijf en haar hete kut. Sinds zijn vrouw van Edwin zwanger werd, neukt hij liever deze slet dan zijn eigen vrouw. Hij is eindeloos geil, heftig opgewonden, zijn ballen staan in brand, zijn pik klopt en dan spuit hij zijn goddelijk zaad in haar grotje.
"Mijn pik lekt nog, geile teef! Leegzuigen en schoonlikken!" beveelt Herman.

Tegelijkertijd scrollt Edwin op zijn slaapkamer door zijn fotoverzameling. Hij zit naakt op zijn bureaustoel, hij heeft zijn stijve pik in zijn hand. Hij stopt bij die prachtige foto van Susan, naakt, knielend op het stand van Nice, likkend aan een ijsje, lachend naar de camera.
"Mijn god, wat is ze mooi!" denkt Edwin. "En wat jammer dat ze lesbisch is en zich door niemand laat neuken. Toch trek ik me af, toch ga ik klaarkomen, omdat zij zo mooi is en zo lekker! Ik had haar willen hebben, ik had haar willen nemen."
Edwin trekt steeds harder, wilder, ongecontroleerd en komt spuitend klaar.
"Godverdomme, nog een keer mijn zaad over het toetsenbord en op het beeldscherm!" scheldt Edwin.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten