maandag 23 maart 2015

De Bel ...

Zoals iedere avond vanaf 7 uur ben ik druk, druk bezig met de training die MistressY mij heeft opgedragen. De dildo kleeft aan mijn stoel, de dildo priemt in mijn kont, ik zak over de dildo heen, ik ga op en neer, hoog en laag, hard en diep. MistressY wil dat ik mijn kont oefen, zodat mijn kont altijd beschikbaar is voor een goede neukbeurt; zij wil ook dat ik oefen om te voelen dat ik sub ben, dat mijn pijn haar genot is; hoe harder, dieper de dildo in mijn kont gaat, des te meer zal MistressY tevreden zijn.
De voordeurbel rinkelt, het is half 8, ik ben pas halverwege de verplichte oefeningen.
Ik sta op, ik sla een badjas om, ik strompel naar de deur, doe de deur open ... en zie Shirley, mijn buurvrouw.
Ze kijkt mij recht in de ogen, ze slaat mijn badjas open, ze trekt aan de ketting van mijn tepelklemmen, ze neemt de riem aan mijn collar in haar hand.
"Ik heb je gisteren echt wel zien lopen, in jouw tuin! En ik heb t gevoel dat je dat niet voor mij deed, subje!"
Shirley duwt mij de huiskamer in, op mijn knieën. Ze beveelt mij te blijven staan, zoals ik sta en waar ik sta. En terwijl ik daar op handen en knieën sta, doorzoekt zij mijn kasten. Niet veel later heeft ze mijn speeltjes gevonden, waaronder floggers en zwepen.
Shirley slaat mij net zolang totdat ik om genade smeek, om genade gil, met tranen in mijn ogen.
"Ga maar zitten, daar, op je dildo!" beveelt Shirley.
Normaliter doe ik dat veel voorzichtiger, lik ik de dildo, vinger ik mijn kont, om de dildo enigzins draagbaar naar binnen te laten glijden. Voor die voorzichtigheid is nu geen tijd, geen gelegenheid. De dildo doet meer pijn dan ooit eerder, maar ik ga gehoorzaam zitten. De droge, ruwe dildo glijdt diep in mijn kontje.
Met goed gerichte zweepslagen dwingt Shirley mijn benen wijd uiteen, zodat zij ruimte heeft, ruimte om knijpers op mijn balzak te klemmen. Glimlachend kijkt ze me aan, als ze gewichten aan mijn tepelklemmen hangt.
Ik mag de code van mijn smart-phone verraden. Mogen, inderdaad, mogen op straffe van.
"Die MistressY zegt dat je helemaal niet haar sub bent! Je zou wel willen, zegt ze! Je moet nog heel veel leren en bovendien heeft ze een sub die wel weet hoe hij zich dient te gedragen! Op en neer jij, op en neer over die dildo! Ga door, sneller, harder, dieper! Doe je best, subje!"
Met de zweep slaat Shirley de knijpers van mijn zak en de klemmen van mijn tepels. Nooit eerder heb ik zoveel pijn gevoeld.
"Die MistressY van jou, die wil dat wij jou in de gaten kunnen houden, dus daarom ga ik een paar webcams monteren. En ze wil dat ik je meer les ga geven, praktijkles! Dus ... blijf zitten op die dildo, terwijl ik de camera´s monteer!"
De volgende ochtend vond ik een mail van MistressY in mijn mailbox: "Voortaan kruip jij dus ´s ochtends en ´s avonds door de tuin, zodat wij je kunnen zien kruipen! En zorg dat je goed in beeld bent, als je je oefeningen met de dildo doet!"

Geen opmerkingen:

Een reactie posten