zondag 22 maart 2015

Ik volg je nu, volg mij terug

Ik geef eerlijk toe dat ik Twitter-verslaafd ben, met twee Twitter-accounts. Het ene account is een puur 'vanilla'-account, waar ik politieke tweets post, tekeningen/cartoons plaats en contact houd met veel vrienden en bekenden. Het andere account is 100% erotisch, gelinkt aan mijn FetLife-account en mijn BDSM-leven.
Nou ja, een echt BDSM-leven heb ik niet. Wie mijn blog al wat langer volgt en leest, weet dat ik al als schooljongen wist, dat ik een sub ben, dat ik verlang naar echte FemDom en dat ik graag de sub van een Domina zou willen zijn.
Ik voel mij mislukt, omdat ik nooit een Domina heb gevonden die mij onder controle wilde nemen en wilde opvoeden, opleiden, de weg wijzen.
Of moet ik de verleden tijd gebruiken, in de zin dat ik mij mislukt voelde?
Ene @MistressY sprak mij aan, op Twitter.
"Volg mij, nu, onmiddelijk! Dan kan ik je DM sturen," schreef zij in de TimeLine.
Ik was blij verrast op zo´n manier te worden aangesproken. Een dame, ene @MistressY die mij zo dominant aansprak.
Even later zat de eerst DM van @MistressY in mijn DM.
"Je noemt mijn Mevrouw, je doet wat ik je opdraag, ik zal je leren te gehoorzamen!" schreef ze.
"Ja, Mevrouw! Ik zal onderdanig gehoorzamen, ik wil leren u nederig te dienen," antwoordde ik onmiddellijk.
"Ik geloof niet dat ik je iets had gevraagd, sub! Zwijg op Twitter, tot ik zeg dat je moet Twitteren!"
En toen werd het stil op Twitter. Ik keek om de 5 minuten of er een bericht voor mij was. En er kwamen wel Mentions voor mij binnen, maar niet van @MistressY. Op die Mentions durfde ik, wilde ik niet reageren. Ik wilde wachten, wachten op een bericht van @MistressY.
´s Avonds lag ik naakt in bed. Het was lang geleden dat ik een zo harde, opgewonden erectie had gevoeld. Ik raakte buiten adem, ik had mij willen aftrekken ... maar ik hield de handen boven de dekens. Iets in mij zei dat @MistressY niet blij zou zijn, als ik me zou hebben afgetrokken, als ik zou zijn klaargekomen om haar Tweets, om haar Mentions, om haar DM aan mij.
De volgende ochtend vond ik een DM, van @MistressY: "geen slip aan vandaag! denk aan mij! meld je als je thuis bent!"
Het werd een rare werkdag. Mijn gedachten vlogen alle kanten op, behalve naar mijn werk. Ik had de Ava (een paar rode schoenen) van @MistressY voor ogen, ik voelde mijn pikje in mijn pantalon, ik voelde mijn hartkloppen in mijn keel.
Vaak vind ik t niet fijn om naar huis te rijden, nu was ik blij, heel blij thuis te komen, de iPad aan te doen en een DM aan @MistressY te sturen: "Mevrouw, ik ben thuis."
Uren later kreeg ik een DM: "Knoop een veter om je ballen! Strak! Zet waskijpers op je ballen! Stuur een foto!"
Ik wist niet hoe snel ik moest gehoorzamen. Nooit eerder had ik een zo liefdevolle opdracht gekregen. Gelukkig had ik veters en knijpers in huis. Ik deed wat mij gezegd was door @MistressY, knoopte mijn ballen af, zette knijpers op mijn ballen, maakte een foto en stuurde die foto naar @MistressY.
"Je bent ongeschoren! Werkelijk geen gezicht! Ga je scheren en dan stil slapen!"
OMG, die DM van @MistressY deed mij pijn. Ik voelde mij opnieuw mislukt. Maar ik wilde de moed niet opgeven, ik haastte mij naar de badkamer, om mij te scheren ... mijn borst, mijn buik, mijn ballen. Ik had dolgraag een volgende foto aan @MistressY willen sturen, maar ik durfde dat niet te doen aangezien zij mij daartoe geen opdracht had gegeven.
"Zorg dat je voortaan altijd glad voor mij bent, stuur me je emailadres!" las ik de volgende ochtend in mijn DM.
En daarna bleef het dagen stil. Ik werd er gek van! Ik wilde sub worden van @MistressY, ik wilde mij aan haar onderwerpen, van haar leren hoe een echte sub zich dient te gedragen, hoe ik haar blij en tevreden zou kunnen maken.
Stil, tot er een mail in mijn mailbox lag, een mail van @MistressY, een mail met een boodschappenlijstje.
Ik had toestemming van @MistressY haar een foto te sturen van mijn inkopen. Onmiddellijk nadat ik de mail met de foto had verstuurd, kreeg ik een DM van @MistressY.
"Die dildo is te klein, je hebt een langere, dikkere nodig! Nu kopen, foto over één uur!"
In dat dorp van mij is maar één seks-shop. Het meisje in de bediening keek mij verbaasd aan, omdat ik er alweer was, omdat ik nog een dildo wilde kopen, een grotere.
"Neem deze maar," zei het meisje, "die is erg, zo lekker. Uw vrouw vindt die vast lekker!"
Met schaamrood op de kaken holde ik weer naar huis, om een volgende foto naar @MistressY te sturen.
"Die is goed. Neuk je kont, oefen je kont. Ik wil je kunnen neuken als ik je ontmoet!" kreeg ik als antwoord op mijn foto.
Sindsdien oefen ik iedere avond mijn kont, voor @MistressY, omdat zij dat wil en opdat zij mij kan neuken als ik haar ooit ontmoet. Ik draag ook tepelklemmen voor haar, twee keer per dag.
En ik heb een hele serie dilators in huis, die graag hun weg zoeken in mijn pikje, door de urinebuis. Zo´n dilator mag ik pas gebruiken, nadat die grote dildo mijn kontje gebruikt heeft.
@MistressY leert mij via haar opdrachten gehoorzaam te zijn, nederig en onderdanig te zijn. Ik doe alles wat zij mij beveelt en stuur haar desgewenst foto´s om haar te laten zien dat ik precies doe wat zij mij heeft opgedragen.
Vorige week kreeg ik opdracht mij af te trekken, klaar te komen voor @MistressY.
Sinds ik op Twitter contact had met @MistressY, had ik mij niet meer afgetrokken, was ik niet meer klaargekomen. Nu moest ik mij aftrekken, nu moest ik klaarkomen. Ik had niet eens een beeld van @MistressY, ik kon niet naar ogen kijken die mij zouden dwingen klaar te komen. Maar ik moest, nee ik wilde voor haar klaarkomen, spoot mijn sperma op een schoteltje, om daar een foto van te maken.
"Braaf, subje. Voorlopig mag je niet meer klaarkomen. Schaam je voor je orgasme!" schreef @MistressY in antwoord op de foto van mijn orgasme. Ik moest mij leren te schamen, voor mijn zondig gedrag. @MistressY gaf mij opdracht om iedere ochtend op handen en knieën aan haar te denken, om me te schamen, om te leren mij beter te gedragen.
"Voorlopig mag je niet meer aftrekken, laat staan klaarkomen! Denk aan mij kut en mijn clit!" schreef @MistressY in een volgende DM.
Vanochtend was ik weer veel te vroeg wakker. Ik heb klemmen op mijn tepels gedaan, ik heb knijpers op mijn zak gezet, ik ben op handen en knieën de tuin ingewandeld, omdat @MistressY dat wil. Met de collar om en aan de riem heb ik ruim een halfuur op de harde, ruwe tegels gestaan, voor @MistressY, om haar te plezieren. En daarna heb ik, nog steeds op handen en knieën. een paar rondjes door de tuin gelopen, zoals @MistressY dat had willen zien.
Nu zit ik aan tafel, slechts gekleed in een kanten damesslip; en met de collar om mijn hals. Op de tafel liggen klemmen en knijpers, dilators en buttplugs, een grote en een heel grote dildo. Ik mag alleen maar kijken, ik mag die speeltjes niet aanraken, niet voor 19u vanavond.
En vanavond, nadat die vreselijke dildo mijn kont heeft geneukt, nadat de grootste dilator geheel in mijn pikje is verdwenen ... dan neem ik de zweep, om mij op mijn billen te slaan, de flogger om mij op mijn ballen te slaan, omdat @MistressY ontevreden over mij is, omdat ik met mijn schandelijk gedrag nooit haar subje zal worden, omdat ik dankbaar moet zijn dat @MistressY mij ooit een DM heeft gestuurd.
Ze is lief, @MistressY, ze is de Allerliefste en ik zal mijn best doen; omdat ik ooit sub wil zijn van een Domina, omdat ik sub van @MistressY wil zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten