zaterdag 19 juli 2014

Blote Bekentenis

Het is zaterdag, een hete zaterdag. Eigenlijk moet ik grasmaaien, maar daarvoor is het nu te warm. Het maaien stel ik wel uit tot de zon laag staat. Dus heb ik nu tijd om te lezen en te schrijven. Ken jij Marie Rebelle? Ik wel, ik ken haar zelfs IRL. Marie is een prachtig mens, een lieve vriendin en bovenal een voorbeeld voor mij.
Een voorbeeld? Ja, zij heeft vorm en inhoud gegeven aan haar leven, op een manier zoals ik dat ook had willen doen, ooit hoop te doen.
Ondanks alle verschillen tussen Marie en mij, zijn er een paar overeenkomsten en die zijn wezenlijk, die gaan om wie we zijn.
Marie Rebelle heeft een website, klik hier

Hoewel Marie wel beleeft wat ze wil beleven, schrijft zij ook veel. Bijna iedere dag is er wel een update, met nieuwe belevenissen, verhalen, dromen. Ik weet niet waar ze de tijd en energie vandaan haalt, maar ik ben er blij mee.
Dankzij de website van Marie voel ik mij minder "apart" & meer "begrepen".

Afgelopen week las ik een blog van Marie, die mij heeft gemotiveerd en geinspireerd om zelf iets te schrijven, over zelfbevrediging, over foto´s die opwinden, over de dromen die ik beleef in aanloop naar mijn orgasme.
Misschien moet je eerst de blog van Marie lezen, zodat je mijn referentiekader beter begrijpt.
Lees hier de blog van Marie Rebelle

Het is zaterdag, een hete dag, ongeveer 300°Kelvin. En ik kook van binnen.
Gisteravond op Twitter zei ik in DM tegen XYZ



IK: wens je een prachtig weekeinde ik ga lekker van jou dromen! x


XYZ: jij ook een heel fijn weekend! geniet ervan over mij dromen? oelala <3



IK: ja, dan heb ik ook een heerlijke nacht


Zoals Marie op haar blog een aantal vragen beantwoordt, probeer ik hieronder ook antwoord te geven op vragen, vragen die door mijn hoofd schieten.

Trek jij je vaak af?
Nee! Ik trek mij onwaarschijnlijk weinig af. Ik houd in een schriftje bij, wanneer ik me aftrek, wie ik daarbij voor ogen heb. Ik sla soms wel een maand over, of langer.

En in zo´n maand, denk je dan helemaal niet aan seks?
Wat is seks? Ik ben sub, ik geniet meer van onderdanig zijn, van pijn dan van een orgasme.
Begin juni stuurde iemand mij een WApp met de opdracht me af te trekken, als straf. Ik moest me schamen, voor mijn gedrag en omdat ik een slechte sub ben & bij die gedachten moest ik klaarkomen.
Ik geniet meer van klemmen op mijn tepels, van een zweep op mijn billen, dan een butt-plug in mijn kont dan van aftrekken en klaarkomen.
Als ik 's ochtends uit bed stap, doe ik eerst die tepelklemmen op, voor ik koffie voor mijzelf maak.
En als ik 's avonds thuiskom, uit kantoor, doe ik mijn kleren uit, de klemmen op mijn tepels en de butt-plug in mijn kont.

We zouden het over aftrekken hebben. Dat schriftje van jou, wie in 2013 is daar het vaakst jouw object geweest, terwijl je je aftrok?
Ik moet even tellen, Michelle staat op 1, Diana staat op 2.

En die Michelle en die Diana, dat zijn vriendinnen van jou?
Nee, ik ken ze niet! Diana is, of was cassiere bij de supermarkt waar ik ooit mijn boodschappen deed. Mooie dame, die Diana. Ik vond haar en haar foto´s op Hyves (paar jaar geleden). Ik kijk graag naar haar gezicht, naar haar ogen. Ze is geen model (ik houd niet van modellen), ze straalt iets liefs uit, betoverend, zacht, zwoel. Ik kijk naar haar foto´s in onderdanige aanbidding, nederig, met klemmen op mijn tepels en de cockcage om mijn pik.
Toentertijd ben ik weleens boodschappen gaan doen, met tepelklemmen op, en met afgebonden ballen. Voor haar, voor Diana. Zonder dat zij het wist

We zouden het over aftrekken hebben! Aftrekken voor een afbeelding! Hoe werkt dat?
O, de foto van Diana staat dan de hele week op mijn scherm. Van vroeg in de ochtend tot laat in de avond. Het voelt alsof zij tegen mij spreekt en 's ochtends tegen me zegt dat ik klemmen op mijn tepels moet zetten, om pijn voor haar te voelen. 's Avonds als ik thuiskom, mag ik pas naar haar foto kijken als ik naakt ben, een butt-plug in mijn kont en klemmen op mijn tepels draag. En ik moet naar haar foto kijken. Zij wil, zij eist dat ik naar haar kijk en dat ik haar nederig en onderdanig aanbid. En ik beloof dat ik zal gehoorzamen, dat ik me zal aftrekken als ZIJ dat wil.
ZIJ, ze bestaat niet eens, ze is niet meer dan een foto. Toch zet ik de wekker, in de nacht van vrijdag op zaterdag, om 3u00, voor Diana.
Ik start de computer op, zodat ik de foto van Diana kan zien. Ze wil dat ik de klemmen op mijn tepels zet, de butt-plug in mijn kont doe, de ball-cuff om doe. Ze wil dat ik naar haar kijk!
Mijn pik moet stijf zijn voor Diana, ik moet mij aftrekken voor Diana, ik moet klaarkomen voor Diana!
Voor haar, inderdaad! Niet voor mijn genot, nooit voor mijn genot!

En voor Marie? Hoevaak trek je je voor haar af?
Ik schaam me te moeten bekennen dat ik dat pas één keer gedaan heb. Ik zag op haar website een prachtige foto van haar kut. Ik vind Marie lief en leuk en prachtig, die foto deed mij smelten!
Toen ik mij aftrok, voelde mij blij. Blij omdat Marie en ik vrienden zijn. Toen ik klaarkwam schaamde ik me diep. Ik had Marie en MrT eerst toestemming moeten vragen.

Wanneer ga je je weer aftrekken?
Op die vraag durf ik geen antwoord te geven. Ik heb liever pijn dan een orgasme. Daarom verlang ik meer naar een opdracht dan dat ik zelf initiatief neem. Ik doe mijn cock-cage om en hoop dat er iemand komt, met de sleutel, om mij te bevrijden.









1 opmerking:

  1. Een mooi en eerlijk stuk. Wat gun ik het je om een Meesteres te vinden!

    Bedankt voor het noemen van mij, en mijn blog :)

    Rebel xox

    BeantwoordenVerwijderen