vrijdag 18 juli 2014

EWA schrijfmarthon 2014 - inzending ronde 3

JE BENT TE LAAT

Mijn inzending voor ronde 3, als reactie op de advertentie: Nummer 7 “Onder”werp gezocht, door Secret2all in ronde 2. (onderstaande tekst telt precies 350 woorden).

Je bent te laat”, zegt Mistress M tegen mij, als ze mij binnenlaat.
Ik wilde nog bloemen halen”, zeg ik snel.
Had ik je gezegd dat je bloemen moest meenemen?”
Nee, maar ik dacht dat ..”
Nee, Mevrouw, bedoel je?”, zegt zij, koel en corrigerend.
Ja, Mevrouw”.

Mistress M trekt mij aan mijn stropdas naar haar woonkamer.
Kniel! Kniel voor mij en kus mijn voeten!”
Graag, Mevrouw!”, zeg ik terwijl ik kniel, voorover buig, haar voeten kus.
Ik spreek met je af dat je al mijn vragen netjes en eerlijk beantwoordt. Vragen die jij hebt of dingen die jij wilt vertellen, komen een volgende keer wel aan de orde. Als er een volgende keer komt.”
Uiteraard, Mevrouw”.
Dank U wel, Mevrouw, bedoel je?”, zegt zij, koud en dwingend.
Dank U wel, Mevrouw”.

Nadat ik me heb uitgekleed, nadat ik de bloemen in een vaas heb gezet, kruip ik op de woonkamer weer binnen. Mistress M zit op haar stoel.
Je tepeltjes zijn stijf! Je weet wat ik schreef: ik zal je flink laten genieten, trekken aan je mannentieten; ik zal je laten kermen van pijn, als jij mijn nederig slaafje wilt zijn.”
Ja, Mevrouw”.
Waarom wil jij mijn nederig slaafje zijn?”, vraagt Mistress M. “Of beter: waarom zou ik jou als slaafje willen nemen?”
Mevrouw, euh, U, euh, ik”, stotter ik, verward en onzeker. “Ik verlang heel mijn leven naar iemand als U, die mij met haar cane wil marken, me wil laten gillen als een varken. Een Mistress aan wie ik mag gehoorzamen, die mij wil leren hoe ik haar moet dienen. Ik zal lief voor U zijn, ik zal alles doen wat U wilt, ik zal Uw pijnlijke discipline lijdzaam ondergaan, Mevrouw.”

Mistress M werpt een blik op haar horloge.
Kleed je aan, je moet snel gaan, de volgende sollicitant komt eraan. Als je door bent naar de volgende ronde, laat ik je dat weten.”

Als ik de straat uitloop, komt mij een jonge vrouw tegemoet, met een bos rode rozen.


HELAAS, ik heb de derde rond niet overleefd :-(

Geen opmerkingen:

Een reactie posten