zondag 27 juli 2014

Nederige excuses

ik was gisteravond laat met tepelklemmen op in slaap gevallen.
niet de "gewone" klemmen, maar heel strakke klemmen, eigenlijk papierklemmen.
die strakke klemmen gaan niet zomaar af.
en dus werd ik midden in de nacht wakker door de pijn.
ik heb toen de klemmen afgedaan, zonodig nog pijnlijker, en langdurig met mijn tepels gespeeld.
en ook nog met mijn kont.
ik schaam me diep, dat ik met mijn lijf heb gespeeld, zonder dat U daartoe opdracht hebt gegeven.
ik schaam me diep, dat ik heb genoten van de pijn en van het penetreren van mijn kont.
toen ik vanochtend uit bed ben gestapt, naar beneden ben gegaan, aan tafel zat, heb ik me afgetrokken.
ik keek naar Uw foto, ik deed de gewone klemmen op en een butt-plug in mijn kont.
en ik trok mij af, als straf voor mijn schandelijk en schaamteloos gedrag.
ik trok mij af en kwam heftig klaar, spuitend, schokkend.
goed te merken dat t vele weken geleden was, dat ik me had afgetrokken, dat ik was klaargekomen.
ik spoot overdadig veel zaad, dat ik gehoorzaam van de vloer heb opgelikt.
vervolgens heb ik mijn cock-cage omgedaan.

ik vraag U nederig om excuses, omdat ik van de pijn en de penetratie heb genoten.
ik dank U onderdanig dat ik mezelf mocht straffen, door me af te trekken en voor U klaar te komen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten