vrijdag 18 juli 2014

EWA schrijfmarathon 2014 - inzending ronde 2

Contactadvertentie Vera

Ik ben Vera; jong, aantrekkelijk, rondborstig en roodharig.
Al sinds mijn vroege jeugd fantaseer ik over jou, rijpe en ervaren vrouw.
Jij weet wat je wilt, je bent zacht, je bent streng, je bent lief en je bent (als het nodig is) meedogenloos.
Als jij mij wilt ontvoeren en inwijden in lesbische liefde, als jij mij de weg wilt wijzen in de wereld van BDSM, dan zal ik me graag aan jou onderwerpen, wil ik jouw nederige slavin zijn, mag jij mij leren jou onvoorwaardelijk te gehoorzamen.
Mijn liefde en mijn lichaam zullen jouw eigendom zijn. Jij mag met mij spelen; op zolder, in de tuin, op een bankje in het park.
Ik kan verplaatsen, ik kan ontvangen en mijn agenda is ieder weekeinde leeg.
Als je mij wilt, reageer dan met foto, telefoonnummer en emailadres, onder nummer 20140515 van dit blad.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten