donderdag 3 juli 2014

Als het net even anders was gegaan ?!

Als het net even anders was gegaan ?!

Ondanks alle treinvertraging rondom Utrecht, in verband werkzaamheden aan het spoor, bereik ik toch op tijd Brasserie Boslucht, voor de derde EWA-bijeenkomst van dit jaar. En ik ben niet eens de laatste!
Ik had graag naast E willen zitten, maar de stoelen naast haar zijn al bezet. Daarom ga ik tegenover E zitten. Misschien is dat brutaal, maar mijn uitzicht is prachtig.
De glimlach van E stelt mij gerust. Het feit dat zij, niet onbedoeld, mijn kuit streelt met haar voet, verlost mij van mijn laatste twijfel.
Pas tegen het einde van de bijeenkomst arriveert M. Hij kust E en gaat dan op de enig lege stoel zitten; naast mij. Ogenschijnlijk achteloos slaat hij zijn arm om mijn schouders en begroet mij hartelijk.
Terwijl sommige van de deelnemers vertrekken, bestellen wij nog iets te drinken. Het gesprek dat zich ontwikkeld wordt steeds persoonlijker, intiemer. E vraagt mij uit over zaken waarover ik haar eerder eens iets geschreven heb; mijn fantasiƫn als schooljongen, mijn seksleven als student, mijn twee huwelijken, de laatste keer dat ik echt seks heb gehad, de speeltjes in mijn nachtkastjes, en zo meer.
Terwijl ik alle vragen openhartig en eerlijk beantwoord, zwelt mijn pik, wordt mijn pik stijf! Ondertussen legt M zijn hand op mijn bovenbeen, tussen mijn benen, voelt mijn cock cage en kijkt tevreden. Mijn ballen knellen in de ring, mijn pik knelt in de cage!
M vist mijn sleutelbos uit mijn broekzak en schuift die over tafel naar E. Zij stopt de sleutels in haar handtas. Ik realiseer me dat ik mijzelf dus niet van mijn cock cage kan bevrijden en ook mijn huis niet in kan, om de reservesleutel van de cage te zoeken.
“Ga even om de rekening vragen!”, beveelt M en ik gehoorzaam meteen, zonder aarzeling.

Een uur later stappen we over de drempel, van een woning in een mij onbekende stad.
“Uitkleden!”, beveelt M mij en tegelijkertijd neemt hij de jas van E aan, hangt hun jassen aan de kapstok, neemt M mee naar de woonkamer.
Ik kleed me helemaal uit, met uitzondering van de cock cage, die ik zonder sleutel immers niet kan verwijderen. Onzeker schuifel ik naar de deur van de woonkamer. E ziet mij staan, maar negeert mij, ze lijkt alleen aandacht voor M te hebben.
“Twee koffie! En doe meteen een schort om, zodat je eruit ziet zoals ik je wil zien”, beveelt M, zonder mij aan te kijken. Ik neem aan dat de opdracht aan mij gericht is, dus haast ik mij naar de keuken. Op het aanrecht ligt een keurig gestreken schort, zo een die dienstmeisjes dragen over hun zwarte jurkjes. Ik tel tot drie en doe dan het schortje aan.
De koffiemachine ken ik, gelukkig. In de koelkast vind ik melk. De melk klop ik op in een pannetje, met een garde, zoals ik ooit in het restaurant van een vriend heb geleerd.
Op een serveerblad serveer ik de koffie en een schaaltje bonbons. Ik serveer espresso voor E en cappuccino voor M.
“Wat zeg je dan?”, vraagt M.
“Alstublieft mijnheer, alstublieft mevrouw”, haast ik mij te zeggen.

De volgende uren ben ik druk. Ik maak meer koffie, ik schenk wijn, ik kook eten, ik serveer eten, ik schenk meer wijn, ik ruim af, ik doe de afwas en ik maak de keuken schoon.

“Kniel eens, naast mijn stoel”, draagt M mij op.
Hij keurt mijn mijn lijf. Hij voelt mijn borsten, mijn buik, om te controleren dat ik gladgeschoren ben. E heeft mij ooit geschreven dat zij en M mij liever gladgeschoren zien. Sindsdien scheer ik mijn lijf een paar keer per week. En ik vind t lekker, t voelt heerlijk, mijn geschoren lichaam.
“Kleine tieten heb je, voor een slaaf. En korte haren. Ik houd meer van volle borsten en een krullende haardos”.
Ik voel me even heel klein. Ik kan natuurlijk nooit concurreren met de schoonheid van E. Ik wil ook niet met haar concurreren, ik zou wel in haar schaduw willen staan. Mijn haren kan ik laten groeien, maar hoe vergroot ik mijn borsten.
“Doe hem je klemmen eens op”, zegt M tegen E. E kijkt verbaasd, maar doet wat M zegt. Ik ken die klemmen. Ik heb zulke klemmen thuis ook. Tepelklemmen, met elkaar verbonden door een ketting. Thuis draag ik ze minstens twee keer per dag, s ochtends een halfuur voor ik me ga douchen, s avonds een halfuur voor ik in bed stap. Maar op thuiswerkdagen draag ik ze om het halfuur, de hele dag. Ik kan ze wel hebben, die klemmen. Toch voelt t anders nu E mij die klemmen opdoet, in plaats van wanneer ik dat zelf doe.

E en M zijn inmiddels ook naakt. Ik draag naast de cock cage nu ook handboeien, die mijn armen op mijn rug binden. E en M liggen op bed, zoenen, kussen, strelen elkaar. Ik sta geknield naast het bed, ik mag slechts toekijken.
M draait zich naar mij toe, zijn penis wijst naar mij.
“Lik mijn pik, lik mijn hele pik. Want mijn pik wil neuken, wil E neuken”, zegt M.
Ik doe wat hij vraagt. Heb nooit eerder de penis van een ander met mijn tong gestreeld. Ik ben er altijd bang voor geweest, maar ik doe het graag als het voor M en E is. En ik voel hoezeer mijn ballen en mijn pik in mijn cage klemmen.
E ligt op haar rug, haar benen wijd, als uitnodiging voor M. Hij neukt haar, zij laat zich door hem neuken, zij delen liefde en passie, genot en vuur, hun orgasme!

E kijkt niet blij als M mij opdraagt zijn penis schoon te likken, de laatste druppels sperma op te likken en door te slikken. Zij wil hem proeven, zijn zaad genieten.
Maar als M mij vervolgens opdraagt haar vagina schoon te likken, leeg te slurpen en alles door te slikken, voelt E zich alweer vrolijk.

“Morgen”, zegt M, “morgen gaan we een stapje verder!”


Geen opmerkingen:

Een reactie posten